torsdag 17 september 2015

Tumistid

Pomp pomp!
Eftersom Hubbe varit så duktig med ögondroppandet så fick han något roligt som pris. Nämligen ett besök på hoplop. Härligt med tumistid med min äldsta sötnos. Maken är ännu krasslig så vi lämnade sovande Lillasyster hemma med honom. Det här var första gången som vi gjorde något speciellt bara vi två. Och första gången för mig på Hoplop bara på tumis. Hubbe och Maken har ju varit där bara de två hur många gånger som helst. Han fick visa mej alla sina specialiteter. Bäst var de stora trampolinerna enligt Hubbe. Han hoppade så han blev alldeles svettig. Också jag både hoppade, rutchade, klättrade och njöt av tumistid med min finaste filur. Om man bara har möjligheten att besöka Hoplop på en vardag så rekommenderar jag absolut. Det var typ fem andra barn där samtidigt som vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar