lördag 24 oktober 2009

Dag 2 i paradiset

God morgon!


Vårt hotell, vi har tur så vårt rum ligger närmast havet!



Solen skiner, vi har just ätit morgonmål snart skall killarna iväg på Kite-kurs. Om det blåser tillräckligt iallafall. Vattnet här är ljuvligt varm. Nästan lika varmt som luften, det vill säga ca. 30 grader! Till och med pappa skulle gå och simma här... Eric har brännt sig ganska ordentligt igår, hela ryggen och bröstkorgen. Fast vi har smörjt solkräm ordentligt. Jag har också brännt mig lite grann, på några fläckar som jag tydligen inte har satt tillräckligt med solkräm på. Det kan också bero på malaria-pillren som vi äter för en av bieffekterna är att huden kan bli extra känslig mot solen. Idag har vi åtminstone smörjt på med 50-an och tänker vara försiktigare!

Igår kväll gick vi ut och äta på en ganska fancy restaurang. Eric och Tommy åt krabba, de fick till och med välja vilken av de levande som de ville ha. Jag och Maja åt jätteräkor. Mumsmums! Lite senare gick vi till en ännu fancygare bar. Vi satt inne i ett vitt tält med vita korgsoffor, glasbord och massor kuddar. Mitt i baren fanns en pool och överallt fina lampor som ändrade färg.


Utsikten från solstolen igår...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar