onsdag 20 oktober 2010

Det ser mörkt ut...


Klockan är ju redan nie. Då borde det väl vara ljust. Men inte idag. Ute är det ännu mörkt och grått. Inte har det sluta blåsa heller. Å jag som skall gå ut och springa. Hoppas jag inte blåser bort....

Två grejer piggar upp och ger lite ljus till min dag idag. För det första skall jag på ansiktsbehandling i eftermiddag. Så härligt. Bara ligga och bli ompysslad och dessutom bli snyggare på kuppen. Eller det hoppas jag bli åtminstone.

För det andra har jag upptäckt tumblr. Jag är säkert den sista på jorden men jag hade aldrig hört om tubmblr innan igår kväll. Tumblr är en sorts miniblogg med bara bilder. Härliga, vackra och sjukt inspirerande. Jag har redan hittat flera favoriter. Det är ju bättre än bloggar om man bara vill åt bilder och inte orkar läsa... Mina favoriter hittills är San Francisco Chic och My ideal home! Ljuvliga! Jag blir så sjukt inspirerad alltså.

via happythings.tumblr.com

via happythings.tumblr.com

via sanfranciscochic.tumblr.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar