tisdag 5 oktober 2010

Go´kväll!

Jag är tröööött! Har sovit dåligt nu minst tre nätter i rad. Så inte likt mig som brukar ha världsrekord i att få sömn snabbt och kunna sova gott. Nu har jag legat och vridit mig länge innan sömnen infunnit sig, vaknat mycket under natten och haft tidiga morgnar. Jag är så beroende av sömn. Så därför tänker jag alldeles snart krypa i pjamasen, byta till nya fräscha lakan i sängen och gosa ner mig med en bok för att sen förhoppningsvis få sömn snabbt.

Imorgon blir det vikariejobb igen :-) Idag gick allt bra. Var med i simhallen hela 4 av dagens 5 lektioner, bara som övervakare dock, simmade inte själv. Barn är nog söta. Jag har haft en etta och de är nog så små och yra ännu. Imorgon blir det också besök hos kusinen och hennes 5 månaders bebi. Jee! Förhoppningsvis botar det här lite min bebifeber...

5 kommentarer:

  1. Hälsa Lotta o Fanny från mig :)

    SvaraRadera
  2. du måst skaffa dej en bebe´:) h,marika :P

    SvaraRadera
  3. Kanske jag borde?! Fanny var nog så gosig och gullig att bebifebern bara förvärrades. Typiskt! Nå ännu någå år men sen... Joinar du sen Marika så att vi kan bli kaffe latte mammor tillsammans?!

    SvaraRadera
  4. du sa hanna två år sen för två år sen ;)vi måst komma ihåg att det aldri finns en lämpli tid att skaffa barn :P så ni måst bara sätta igång:P

    SvaraRadera
  5. Nå sen när ni skaffar så hakar vi på :)

    SvaraRadera