lördag 30 augusti 2014

Årets födelsedagsönskelista

September närmar sig och det betyder att jag också snart har födelsedag. Hurra! Jag älskar födelsedagar, och då speciellt min egen, hehe. Så fast man blir äldre blir man väl inte allt för vuxen ändå. I år är det faktiskt inget som jag behöver. Men några små grejer finns det ju alltid som man gärna skulle ha... 
födisönskelistan

1. Mera odd-molly knit-koftor, jag älskar mina två jag redan har! 
2. En kitchen-aid, det har jag drömt om ren i flera år...
3. Mama-prenumeration, har haft den nu i ett år och det är alltid lika trevligt då den dimper ner i postkådan,
4. En keepcup så jag kan drick kaffe på bussen på väg till jobbet.
5. En robotdammsugare!! Eller helst städerska för ett år... Jag blir galen på att städa hela tiden,
6. En liten plånbok, min gamla lilla håller på att falla i bitar...
7. Spa, massage, ansiktbehandling, lyx....
8. En Marlene Birger väska, gärna denna lite större modell.
9. Vackra skålar från Tine K.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar