tisdag 24 november 2009

Godmorgon!

Idag är det tisdag, vilket betyder skoldag :( Nåja, inte är det väl så farligt. Men mindre roligt är att vi faktiskt måste börja göra något i skolan idag. Vi har nämligen deadline för ett mindre arbete den 1 december i international marketing. Och det ser ut som att vi åker till Laos för veckoslutet så vi måste få det gjort innan dess! Pust. Som tur verkade skolans bibba riktigt bra. Och det finns trådlöst internet överallt. Så vi bänkar oss bara där och skriver så fingrarna glöder några timmar så kan vi ta ledigt den med gott samvete.

Igår var vi på Club Taco, det vill säga wakeboard parken lite utanför Bangkok. Det var faktiskt riktigt roligt. Men jag hade nog hundra fjärilar i magen innan. Jag testade dock inte att wakeboarda utan bara med en "knäbräda" som är lite enklare. Men det var helt tillräckligt svårt för mig! Jag klarade inte hela varvet av banan ännu. Men två svängar iallafall och jag moka inte starten en endaste gång. Nästa gång (för det blir nog en nästa gång har jag på känn) skall jag nog banne mig klara hela varvet!! Och kanske jag t.om vågar prova på wakeboarden... Det känns nog i musklerna idag att man har sysslat med något som man inte vanligtvis gör. Hela min övre rygg, mina övre armmuskler och bröstmusklerna är lite sjuka och stela. Men det går väl om.



Puss och Kram

1 kommentar: