söndag 14 februari 2010

Shopping!

Glad vändag på er allihopa!

Jag kom just hem efter en jätte lyckad shoppingtur. Det är nog mycket bättre att shoppa ensam. Det enda jag inte hittade som jag skulle vilja köpt var ett par enkla klassiska svarta ballerinaskor, så det blev ett par flipflops istället. Här ser ni allt jag inhandlat:


Två par dieselfarkkun, två små kuvertväskor(kunde inte bestämma mig för vilken så det blev båda), ett par puderrosa kilklackisar och svarta flipiflopin.

Farkkuna var faktiskt inte diesel när jag köpte den. Då var de Davinci industries. Men sen efter att jag betalat så sprättade flickan bort davincilapparna och under dem fanns dieselloggan. Mycket mera lagligt på detta vis eller?!

2 kommentarer:

  1. Helt underbart ljuvliga väskor!kan vara att jag kommer att stjäla dem :)

    SvaraRadera
  2. håller me matilda vöskorna e skit snygga kan hända att ja o vill låna dom nån da:D
    kramis amanda

    SvaraRadera