torsdag 4 mars 2010

Tjenare!

Här i Bkok pågår packning. Vi försöker räkna ut vad vi behöver med oss och vad som är värt att skickas hem med posten. Jag gick och köpte en lite större låda efter att bara ca. en femtedel av det jag vill skicka hem rymdes i den första. Nu borde åtminstone allt rymmas i en. Hoppas det inte blir för dyrt bara.


Stor pafflåda att fylla med diverse grejs vi inte vill släpa på i två månader! Eric slappar lite i mitten av packandet...


Jag var förresten och klippa håret i morse. Är mycket nöjd. Kostade 2,5 e och jag fick den bästa shamponeringen och huvudmassagen ever! Varför hittade jag detta ställe först nu?! Jag skulle ju ha kunna gått på hårtvätt, ansiktbehandlingar och massager mycket oftare för nästan inga pengar alls!

Nu skall jag fortsätta packa. Ikväll blir det indiskt och party på Kao San. Före det tänkte jag skämma bort mig själv lite mera och gå på vaxning, mani- pedi och oilmassage... Aah!

Kramppun

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar