fredag 2 juli 2010

Fredagen så här långt!

Hejsan!

Jag steg upp tidigt, vaknade till och med innan min väckarklocka som ringde kvart före 8. Skönt att vara helt utvilad. Efter morogngröt och sudoku och korsord i dagens husis (jag älskar fredagens tidning då båda är med) skulle min effektiva dag börja. Tyvärr har den iaf inte hittills blivit det. Jag for visserligen på en lenk lite efter tio men efter det har jag bara hunnit duscha och äta lunch. På tre timmar! Oeffektivt som bara den. Internet är nämligen en farlig plats... Denna gång hittade jag massa ljuvliga norska inredningsbloggar som jag måste surfa runt lite på. Jätte viktigt när man borde läsa på tent ;-) Nå, får ta ett super effektivt veckoslut åtminstone. Bara några dagar kvar att kämpa (hjälp!)

Här börjar nu bli ganska klart och fint hemma hos oss tycker jag. Måste kanske snart bestämma tupare-datum. Det som ännu inte blivit så fint är dock vår arbetsplats i sovrummet. En skrivbordsstol och -lampa borde införskaffas. Dessa bilder får i alla fall mig att tro att jag skulle arbeta otroligt effektivt vid respektive skrivbord...


Fint gammalt skrivbord. Hyllorna är ju också praktiska.

Härligt romantiskt... Här skulle jag vilja pyssla, göra smycken och måla.

Speciellt det här tycker jag är nära perfektion! Sån stol vill jag ha, å lampa, å moodboard!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar