torsdag 2 december 2010

Dag 02 – Din första kärlek

Jag har nog faktiskt bara haft en enda riktig kärlek i mitt liv. Klart man var lite förtjust och kär i smyg i de sötaste killarna i lågstadiet. Men jag räknar nog inte det som kärlek. Jag träffade min första kärlek när jag var 16år. Den sommaren var den bästa i mitt liv. Jag var såååå kär. Glömde att äta och gick ner 5 kilo för jag var så förälskad. Och tänk att vi ännu är tillsammans. Kärleken har nog ändrat form sen jag var 16. Blivit mer mogen, starkare. Man känner varandra utan och innan, en så stor trygghet och samhörighet. Så är det i alla fall för mig. Och jag kommer att vara världens lyckligaste om jag kommer få ha bara en stor kärlek i hela mitt liv.

Bild från sanfranciskochic.tumblr.com

2 kommentarer:

  1. Underbart! Alltid roligt att läsa om lycklig kärlek som håller i sig! =)

    SV: Haha, det är lugnt - min bok blir förhoppningsvis inget för svagare nerver =) Själv gillar jag både och beroende på humöret - prinsessor OCH monster, men en riktigt kuslig film kan jag nog se när som helst! =)

    SvaraRadera