fredag 17 december 2010

Erkännandet

Okej, jag erkänner. Jag skippade tenten imorse. Det sku inte har varit någon idé att ens gå och försöka. Med 20/350 lästa sidor kan inte ens ett geni som jag komma igenom en tent på juri... Men det gör inget. För jag har ändå varit så studieduktig och helt hållit min plan i övrigt denna höst! Och dessutom var detta en magisterstent så jag får ändå ut min kandipapper i februari som planerat. 

Det är förresten FREDAG idag! Tjohoo! Det enda som inte är så tjoigt är att jag har en känsla av tio små rakblad i min hals... inte bra alls. Måste äta några tusen vitaminer. Jag har INTE TID att bli sjuk. Nu skall jag bege mig mot Otnäs. Jag skall vara snällaste fästmön i världen och granskninsgsläsa fästmannens diplomarbete. Efter det skall jag baka pepparkakshusdelar!

Happy Friday på er allihopa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar