fredag 1 april 2011

Hatar första april

Idag är årets värsta dag. Nämligen första april. Vilken idiot har månne kommit på den dumma idén att man skall lura folk. Det är ju inte roligt. Ärlighet vara längst vet vi ju alla. Nåja, största orsaken till att jag hatar denna dag är för att jag är så sjuttons lättlurad. Och min kära Fästman älskar att luras. Inte bra kombination. I alla fall inte för mig... Som tur simulerade han inte brandövning kl. 4 i natt som han först hade tänkt. Men jag har nog fått ett rått ägg över halva mig och halva köket efter att han bytt ut det kokta mot ett rått. Jätte roligt. Verkligen. Jag fasar för alla timmar som ännu är kvar av denna dag. Jag glömmer ju genast att det är första april och så blir jag lurad igen. Suck! Ifall ni har några super bra tricks på hur jag kan hämnluras på Fästmannen så maila gärna till hannafinne(at)hotmail.com ( ni kan ju inte kommentera med era tips för då ser han ju dem). Tacktack!

1 kommentar:

  1. Själv älskade jag första april som yngre och lurade alla så fort jag fick chansen men på "äldre" dar så har det blivit till en helt vanlig dag ... W gillar inte att luras och jag tycker det är för ansträngande att försöka hitta på skämt haha =) Hoppas du överlever dagen med hedern, rena kläder och gott humör i behåll!

    SvaraRadera