torsdag 14 april 2011

Smink

Thank God för att det finns smink. Eller tack Mister Lancome, Herr Mascara eller Fru Foundation. Vem du nu var som uppfanna smink. Kanske det var Cleopatra?! Nåja, anyways. I dessa tider så är jag såååå tacksam för att det finns smink. Annars sku man ju gå och se ut som en zombie mest hela tiden. Jag använder inte mycket, men lite så att man ser mer levande än död ut. Kolla skillnaden:
Visst blev det ganska mycket bättre efter lite solpuder, maskara och läppglans?!

6 kommentarer:

  1. Du är nog mycket vacker också utan smink.

    SvaraRadera
  2. Tack snälla Alexandra, vad snäll du är och glad jag blir!

    SvaraRadera
  3. Du är nog en natural beauty! =) Men efter vintern så känns det alltid bra med lite uppfräschande knep, så man inte ser helt blek och död ut =D

    SvaraRadera
  4. Tack snälla Lina! Ja själv känner man sig i alla fall sååå mycket snyggare med lite puder på näsan. Och jag tror nog att så man känner sig så ser man ut för andra. Så det funkar väl så då också!

    SvaraRadera
  5. Jag tycker också att du är svinsnygg också utan smink. Den här tiden på året skullle jag nog inte våga visa mig osminkad.

    SvaraRadera
  6. Åh jag blir helt rörd och glad. Tack Tack Peppe!

    SvaraRadera