tisdag 5 april 2011

Mera balkonger

Jag har nu helt snöat in på balkonger. Här kommer några till att inspireras av:
Älskar "kruk-korgarna". Jag skulle också vilja ha såndäna gammaldags blomlådor till vår balkong. Mycket praktiskt för både förvaring eller som pall!

Härligt med små träd och så mycket balkonglådor. Penseer kan man snart ha ute. De klarar sig fast det är kallt.

Många många terrakottakrukor. Ser så fint ut tycker jag. Men får de verklige tillräckligt med ljus där i hörnet undrar jag. Ett sånt där plankgolv skulle jag också vilja ha. Men de är förskräckligt överprissatta överallt...
Det här golvet är ännu finare! Stolarna är likadana från Ikea som vi har på vår balkong :) Den här är också i storlek ganska samma som vår skulle jag tro. Fast vår är inte med galler så där utan man kan inte se in.


2 kommentarer:

  1. Du och jag kan ju ta och köpa en sådär fin balkong tillsammans och flytta in där.

    Med Sol, Malenami

    Ps. O så skaffar vi riktigt långt hår så våra karlar kan klättra upp ibland för att hälsa på:)

    SvaraRadera
  2. Låter som en utmärkt idé. Så kan vi sitta där och dricka te eller skumppa, äta jordgubbar och glass. Tur att vi båda har tjockt hår också så att vi kan få besök ibland ;-)

    SvaraRadera