söndag 12 juni 2011

Fantastisk dag

Vilken fantastiskt dag det var igår. Ett sååå lyckat bröllop. Den roligaste festen på länge. Så fin stämning. Så vacker brud. Allt gick perfekt. Solen strålade. God mat, ännu godare skumppa. Jag är så glad för fina Maddes och Filles skull. Såå fantastiskt bröllop! Här en liten bildkavalkad av de få stunder jag hann fånga på min kamera under gårdagen:

Till vänster: Bruden blir sminkad samtidigt som hon dricker lite skumppa. Till höger: Min frisry. Jag blev jätte nöjd!

 Det är mycket trevligt och lyxigt att bli sminkad av proffs. Jag kände mig som värsta Hollywoodstjärnan.


Till vänster: Jag och Madde färdigsminkade och friserade.   Till höger: Jonna blev så snygg så snygg!                                                   
    

Till vänster: Ett aningen nervöst gäng, just innan vi for iväg mot kyrkan. Till höger: Jag i min klänning och frisyr.

 En mycket nervös brud i bilen på väg mot kyrkan.....
 Den finaste brudbuketten jag någonsin sett. Såååå ljuvlig. Jag vill ha en likadan!

 Glada brudfrämmor på väg mot kyrkan. Lite fjärilar flög det nog i våra magar också...

Den fina bilen vi åkte med och som även brudparet åkte iväg med från kyrkan! 

Skål! Nyblivna makar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar