tisdag 6 september 2011

Födelsedagen

På torsdag är det ju min födelsedag. Jag älskar att ha födelsedag. Det är en så spännande dag. För att säkert få en trevlig kväll tänkte jag att det är bäst att boka in något med Fästmannen så att han inte glömmer eller i misstag hittar på något annat. Så jag fixade ett privat Facebook-evenemang och bjöd in honom. Mycket mysigt och smart tänkte jag. Å sen går han också svarar maybe!! Jag vet inte riktigt hur jag skall tolka det här....
Vem vill liksom inte komma på ett evenemang med den här beskrivningen?!

9 kommentarer:

  1. Haha det här var ju sjukt roligt!

    SvaraRadera
  2. Hahhaa! :) Underbart! Underbart!

    SvaraRadera
  3. dedär borde jag göra också, till födis, morsdag, namnsdag osv :-)

    Ha en super fin födis

    SvaraRadera
  4. Jag tycker också det var väldigt skenialiskt... Synd att det inte precis hade önskad effekt!

    SvaraRadera
  5. Nämen herregud, jag älskar idén!!! Det ska jag prova om jag nångång hittar mig en man igen :)

    SvaraRadera
  6. Jag tycker det där är lite att nervärdera sin fästman.

    SvaraRadera
  7. Bedragen- Testa bara, det funka ju inte så bra...
    Jenny- Som tur har min Fästman humor och förstod att jag inte menar så hemskt allvar....

    SvaraRadera
  8. Dethär skall jag också testa nästa år ;)

    SvaraRadera