måndag 13 februari 2012

Dagens detaljer

Så här har jag sett ut denna måndag. Nya jeans från H&M. För 9.90 anser jag dem vara ett sällsynt lyckat köp. Efter min lilla lchf-viktnedgång i höstas är det också kiva med ett par jeans som sitter och inte bara hänger på en. Har dock inte hunnit sy upp dem än så de får duga som uppvikta... Om man bara är 1,55 cm i strumplästen som jag är måste man nämligen göra det med varenda par byxor man köper!
Nya ljusa jeans, hårsnurrfläta, egen designat love-halsband!

2 kommentarer:

  1. Hur äter du annars nuförtiden? Har vikten hållit sig borta utan problem? Och idrottar du mkt?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag äter enligt lchf för det mesta. Lite har jag börjat fuska nu och då. En chokladbit här och lite ris där. Men hittills har det inte synts på vågen :) Försöker idrotta minst två gånger i veckan. Helst genom att springa och gå på någon hård jumppa. Fast nu i ferburari har det blivit lite dåligt på motionsfronten faktiskt... Skall skärpa mig!

      Radera