lördag 25 februari 2012

Iväg på middag ikväll igen

Nu skall vi igen iväg på en middag. Vi är nämligen bortbjudna till några av de trevligaste av vänner. Rödvin och "vi träffas under klockan-spelet" står i alla fall på agendan. Jej! Jag älskar parmiddagar. Köpte tulpaner till värdparet. Hoppas de blir glada. Och hoppas att de har så mycket att göra med matlagningen att de inte hinner läsa detta blogginlägg innan vi kommit fram...
Gult och rosa är fint ihop. När det gäller tulpaner är det förresten ett tips att alltid leta efter de som är minst utslagna. Då håller de som längst!

4 kommentarer:

  1. Tack Hanna, de ÄR jättefina, liksom ni! <3

    SvaraRadera
  2. Inget säger vår mer än tulpaner.. Skall köpa mig en bukett senare i veckan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag bilr sååå glad av mina tulpaner. Bästa vårblomman. Helt klart :) Tycker absolut att du skall inhandla en bukett. Det skall jag nog med...

      Radera