måndag 20 februari 2012

Ny vecka

Efter att inte ha gjort något alls på hela söndagen (det blev visst lite fest till kl. 5 på morgonen sini...) så känner jag mig riktigt redo att ta itu med denna nya vecka. Ute är det plusgrader och jag är på gott humör. Efter att ha sovit några timmar på soffan igår på eftermiddagen så var jag så trött att jag gick och lade mig redan innan kl. 9. Så under de senaste 20 timmarna tror jag att jag sovit about 15. Hups! Nå, åtminstone är jag utvilad. Denna vecka kommer i stort sett se ut som de tidigare. Jobb, gradu, lite fina vänner och sen har jag lovat att jag skall laga mera mat hemma åt Fästmannen så det skall jag börja med resan ikväll. 
Önskar er alla en fin dag och bra start på nya veckan!

2 kommentarer:

  1. Ryktet säger att vi ska ses på onsdag "After work". Matilda och jag har funderat på Skumppa. Där finns intressanta viner. Jyssta happy hour-priser dessutom.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jepp :) Skumppa låter bra. Och happy hour-priserna bryr jag mig inte om, hade ändå inte tänkt betala ;-)

      Radera