fredag 21 september 2012

Förlåt bloggen

Förlåt bloggen. Jag har försummat dig. Nästan glömt bort dej faktiskt. Det har bara varit så mycket. Och nu när det blir så mörkt om kvällarna så blir jag så trött... Dessutom har jag haft en massa proggis om kvällarna. Supermysig dejt med Hellu på tisdagen (och jag dog inte av lenkkin, jess!) kräftkokning på onsdag (det doftar fortfarande lite kräftor hemma i vårt kök) och så lite shopping i går kväll varefter vi gick ut och äta med Maken (inte något lyx där inge, vi var bara båda bara så slut att ingen av oss orkade laga middag :/ Och så några bilder på det så kanske jag blir förlåten ..
Så här ser jag ut idag. Höst-Hanna i farten. Det var ju bara 10 grader i morse så nu behövdes sannerligen yllesjalen!
Kräftorna vi kokade på onsdagen. De var SÅ skrämmande. Jag vågade sannerligen inte röra dem. Eller bara en som inte hade klor. Hua! Tur att Maken och systern min är modigare än jag. Annars skulle vi ha måsta ätit levande kräfor ikväll...

2 kommentarer:

  1. Ha du skaffa Instagram redan?? Du MÅST!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nå förstås :) Varför följer du inte mig ännu? Fast jag följer visst inte dig heller... Båda bilderna ovan är faktiskt från min instagram :)

      Radera