tisdag 31 december 2013

Nyårsafton

Tidigare har inte nyår varit min favoritkväll precis. Alldeles för mycket förväntningar och så blir det bara trist. Eller inte trist men inte så roligt som jag tänkt mig. Men de senaste åren så har konceptet ändras och nyåret börjar igen klättra upp på listan över årets bästa partykvällar. Vi firar med goda vänner, inte för många inte för få, god mat, mycket champagne, kanske någon raket, nyårslyckor och olika tema varje år. I år är temat glitter. Jag fyndade en massa paljetter på rean igår så jag kommer att glittra rejält. Glitterfluga till männen i familjen hittade jag också. Vårt bidrag till middagen är också klart, jag kockade igår kväll. Idag kan jag med andra ord bara ta det lugnt och njuta årets sista dag. Fixa mig själv i nyårsstass och kanske reflektera lite över året och kommande nyårslöften. Vi hörs 2014!
Glitter glitter
Tyvärr hittade jag inte denna klänning på rean, den skulle ha varit perfekt!
Enkla pyssel att glittra till en nyårsfest!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar