onsdag 2 december 2009

Slut på semestern

Gah!

Min femte timme på bibban kommer snart till ända. Tydligen måste man sen också studera lite här med... Super tråkigt och dumt "international marketing" projekt som måste vara inne nästa tisdag. Jag skulle bara villa få det gjort så att man inte behöver stressa med det mera. Jag har nog jobbat ganska duktigt så jag borde nog bli klar imorgon tror jag.

Igår skulle vi gå ut och äta sushibuffé, men tydligen var stället populärt för utanför fanns en över halv timmes kö. Och eftersom vi hade sparat oss för att orka äta "all you can eat" buffén så var vi så hungriga att vi inte orkar bli och köa. Vi får ta det en annan gång. Efter maten gick vi och bowlade. Första rundan gick inte så bra.. jag blev sist. Men den andra gick desto bättre, jag blev andra och ännu bättre jag vann Eric. Han påstår nu att han aldrig mera tänker bowla i hela sitt liv...

Men nu skall jag fortsätta skolstressa ännu i en halv timme, tills vi har thaikurs.
Puss och Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar