söndag 27 december 2009

Snart bär det av igen...

Hej igen!

Ljuuuvliga trollungar i Laos

Efter några sköna slappa dagar i Bangkok skall vi åka ut och resa igen :) Denna gång till Koh Tao och Koh Pagnan för lite strandsemester och fullmoonparty nyårsfirande. Nattbussen far från Kao San Road kl. 18 och vi borde vara framme imorgon 10.30. Härligt. Det enda dumma är att jag lyckats slå min stortå så den har ett stort sår, hoppas inte sand och saltvatten infekterar den.... Fast kanske blivande läkaren kusin Oskar kan bota mig isånafall. Han borde nämligen också vara på Koh Tao inom de kommande dagarna :)

Men nu skall jag packa lite bikinis och strandklänningar. Något annat hoppas jag inte behöva. Jag hör av mig om jag råkar hitta en dator nånstans. Kramar


Jag matar en flodhäst i Chiang Mai zoo.

3 kommentarer:

  1. hellou!!!
    tusen tack för kortet, d ekom efter jul, fast du postat det den 12:e, heh :P tror du får packa väskan sen me matilda, de kan ta en evighet att posta den :P hoppas julen gick bra och nyåret som är imorgon :P ha det super och hälsa alla:P hopas din tå mår bättre :P massor bamse kramar, å skumppa sen när du kommer hem :P fösökte locka matilda ida på skumppa, men kaki hon sku på jobb :P
    kraaaams
    -marika-

    SvaraRadera
  2. Tänkte bara önska er ett GOTT NYTT ÅR!!Hoppas att ni har de super :) Massor med kramar!<3

    SvaraRadera