tisdag 25 maj 2010

Ny design på bloggen

Jag tog och inredde lite här på bloggen också... Blev ganska fint tycker jag. Det finns hur mycket fina bloggdesigns som helst. Kanske jag byter snart igen! Jag skulle dock vilja vara ännu bättre på datorer, html etc. så att jag skulle kunna nörda mig och själva göra en egen bakgrund och ändra lite på layoten på inläggen. Men det kan jag inte. Jag är inte heller super förtjust i bloggers inläggsverktyg. Det är svårt att se hur ett inlägg kommer att se ut innan man publicerar eller förhandsvisar det. Det tycker jag är dumt. Jag skulle vilja kunna leiska och fixa redan medan jag skriver och att det sen blir och se ut så. Jaja, stora problem alltså. Foton måste jag också bli bättre på. Men annars är det nog en rolig hobby det här med blogg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar