onsdag 12 maj 2010

Play Me

Hejsan!

Ljuuvligt väder ute och ännu bättre ska det bli till veckoslutet. Härligt!

Idag var jag och Jasmiina och titta på Play Me. Bara några föreställningar kvar så vi gick i rätt tid. Och jag tyckte nog att den var riktigt bra. De sjöng super fint och showen var bra. Men av storyn förstod jag nog inte allt. Jag blev faktiskt själv också sugen på att sjunga och teatra lite :) Två av de som var med i Tadam samtidigt som jag var faktiskt med i pjäsen....


Play me var nog ingen ny Hype, men riktig underhållande.
Efter föreställningen gick jag till Alexandria och jobba lite på mitt översättningsuppdrag jag fått från scouterna (jee! lite pengar åtminstone). Men efter nån timme kom en flicka bredvid mig och sitta som lukta så spurgu att jag börja må illa och måste gå därifrån. När jag steg upp så såg jag att hon googla aa-kokous liisankatu... Bra att hon åtminstone insåg att hon har problem!

Vi kanske far till Solö imorgon. Få se om jag har tid att fara med. Jag borde ännu översätta typ 10 sidor idag i såna fall!

Krams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar