fredag 14 maj 2010

Sommar!

Hejsan!

Vilket väder. Jag sitter för tillfället på balkongen och här är så varmt att jag svettas! Ljuvligt. Jag har saknat värme och solsken såååå, nu njuter jag av fulla muggar. Dessutom slår jag två flugor i en smäll eftersom jag sitter här och jobbar med ett par scoutuppdrag samtidigt som brännan uppehålls. Perfekt! Elsladden till datorn räcks hit så det finns inte ens nån riks för att datorns akku skulle dö.


Härligt med sommar. Fin havsutsikt har jag också :)

Bladen på träden har komit fram så snabbt. På bara ett par dar har allt blivit grönt. En som dock inte tycker så mycket om det vackra vädret är fästmannen. Pollenet har nämligen ökat markan under de två tre dagar som det varit varmt nu. Han snörvlar, nyser, kliar och harklar sig mest hela tiden. Bläblä för pollenallergi. Snälla smarta läkarforskare, kan ni inte komma på ett botemedel mot pollenallergi?!

Ha en ljuvlig dag ni med, många är säkert dessutom lediga eftersom det var helgdag igår!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar