söndag 12 september 2010

100 nyanser av grått!


Det blev ju inte precis något vackert höstveckoslut i skärgården med krispiga morgnar och vackra höstfärger, som jag hade tänkt mig. Istället har vädret sett ut som ovan.... Grått grått grått, med regn emellanåt. Som tur har det ändå inte varit så kallt. Men veckoslutet var ändå superskönt. God mat, vin, bastu, brasa i öppna  spisen, bra bok, svampplock (fast jag hittade bara en ynkapynka kantarell) och långa sovmorgnar! Bara leva i nuet. Inte tänka alls på kommande veckan, to does och stress. Härligt! Nu är batterierna laddade för inkommande veckan. Hoppas ni också haft ett skönt veckoslut! Nu skall jag fortsätta läsa min bok, Läckbergs senaste deckare; Olycksfågeln. Jag gillar hennes deckare. Tycker om alla deckare med kivoga karaktärer och mycket personporträtt. Och att det finns andra med än bara mördaren och polisen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar