onsdag 1 september 2010

Målen, hur gick det?!

Ny månad! Nu är det höst också officiellt. September...... Ny månad betyder också nya mål för mig själv. Men först måste jag ju evaluera hur det gick med förra månadens. Här hittar du inlägget där jag skrev om augustis mål!!

Målen och hur det gick:

Studier-skriv klart kandin, läs bra på tent, sätt in mig i graduämnet, planera höstens studier
- nja... nästan :-) kandin blir klar idag. jag har lånat bok inför graduämnet och tenten gick nu som den gick! Höstens studier har jag dock planerat duktigt!
Hälsa och Motion-fortsätt med 2-3ggr lenkki/vecka, äta mindre socker
- Jag har sprungit duktigt men tyvärr ätit alldeles för mycket socker. Bättring nu under september istället...
Kreativitet-måla eller rita, gör smycken och sy?
 -Jag har målat och sytt. Sydde faktiskt igår, ska visa ikväll vad det blev. Stickning har jag också börjat med :)
Annat-ha mer tid för vänner, mera aktiv på kvällarna, försök hålla det städigt hemma, bädda sängen varje dag, få jobb till hösten 
- Jag har nog inte varit så aktiv på kvällarna... men jag har nog träffat mycket vänner. Kanske inte så mycket som jag velat men ändå. Sängen har varit typ 50/50 bäddad och obäddad så där finns ju rum för förbättring. Ganska städigt har det varit hemma hos oss, men det kan väl alltid bli städigare.Jobb... nja, har skickat typ tusen ansökningar och håller ännu tummarna!


Jag skall fundera på min septemberlista under dagen... med det här i tankarna :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar