onsdag 15 september 2010

Ny dag, igen!

Gomårån, gomårån! Så var det morgon och ny dag igen. Vaknade av regnstänk på fönsterrutan och ute är det typ höststorm. Det är det värsta vädret. Man kan inte ens ha paraply för då går det sönder. Och alla skorna läcker... Najs! Kanske jag bara stannar hemma om inte vädret blir bättre.

Jag tänker börja denna dag med inte vara dewet minsta produktiv och effektiv.. Istället tänker jag unna  mig att titta på det nyaste gossip girl avsnittet som sändes på måndag i jenkkina. Förra seasonen sluta helt crazy spännande så jag bara måste titta!! Åh, jag väntar tills greys och despis också börjar. Men det börjar väl först nästa vecka har jag för mig.

Det är bara Carrie som kan se fashion ut i höstrusket...

1 kommentar:

  1. Gossip girl va helt sika bra! :) ja titta redan igår..

    SvaraRadera