tisdag 29 november 2011

Dagens inspisdos

Snart börjar julen smyga sig in allt mer och mer i mitt huvud. Även när det kommer till interiörinspiration. Jag vill ha vitt, silver och guld. Lite rött den när det närmar sig dopparedagen. Åh, vad jag älskar julen.
Fint skåp med fina detaljer. Det här är ju inte speciellt svårt att fixa själv!
Så fin öppen spis. Det drömmer jag om. En sprakande brasa är underbar. Pyntet här på spiselkransen får flytta in hos mig närsomhelt.
Det behövs inte mycket för att få till stämnigen. Ett ljusfat, några renar och en stjärna räcker Så fint..
Guld och vitt. Så fint och stämningsfullt. Liknande lyktor skulle jag gärna ha. Gillar också kakelugnen och tavlan mycket.

8 kommentarer:

  1. Julgransmattorna du gillade kommer från Clas Ohlson :-)

    SvaraRadera
  2. Tack! Ska gå dit och kolla :) Fast det kommer vara svårt att bestämma sig för grå eller röd... Hm!

    SvaraRadera
  3. Herlig inspirasjon!
    Håper du får ein fin dag!
    Klem Helene

    SvaraRadera
  4. SÅ fina bilder du visar! Tredje bilden gillar jag super mycket, har ju snöat in mig helt på renarna! ;)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  5. (svar) Ja inte sant!? Slutar väl ändå med att man går barfota i slutet av kvällen :)
    Hoppas vi ses på galan då! (vi kännerr väl igen varandra när vi ser en annan som går utan skor)

    SvaraRadera
  6. Åhh tack, och DETTA var härlig inspo... Julpynt behöver inte vara allover the place :)

    SvaraRadera
  7. Så fint! Första och sista är mina favoriter! Kramis xx

    SvaraRadera