torsdag 17 november 2011

Interiörinspiration

Måste visa lite fina bilder jag samlat på mig i mina pinterest mappar. När det blir allt mörkare är det extra mysigt att vara hemma och då är det ju trevligt om man har det fint. Själv börjar jag vara riktigt inbodd och nöjd med hur vi har fått det här i lägenheten. Tre månader sen flytten! Tiden går snabbt!
Härligt ljus. Artekstolarna passar så bra här. Har inte tidigare varit så förtjust i dem men fina är de ju! Bebistolen har jag haft likadan som liten. Jag gillar också tavellisterna i bakgrunden. Så lätt att variera om man har sådana. Och pionerna är ju perfekta. 

 Härliga tavlor ovanför soffan. Vi skulle också behöva lite nya och fler tavlor. Fjärilsmotiven har länge varit i mina funderingar. Kuddarna är också fina. Sovrummet till höger ser så harmoniskt ut. Älskar färgerna.

Lite annorlunda men jag gillar det. Vasen på golvet är t.ex. en fin detalj. De stickade kuddarna ser också mysiga ut.

3 kommentarer:

  1. Älskar fjäriltavlorna och den runda kudden på samma bild! Tavlorna skulle passa in fint hos er:)

    SvaraRadera
  2. Jag måste försöka övertala Fästmannen att de skulle passa :) Kudden är faktiskt också underbar. Jag har bara redan alldeles för många kuddar! Eller kan man ha för många?

    SvaraRadera
  3. Dendär artek-babystolen blev jag också så kär i då vi fick Lykke att jag bara måste ha den. Annars brukar billigaste ikea-grejerna duga bra, men nu var det bara så stor kärlek att det inte gick med ngt annat!

    SvaraRadera