söndag 6 november 2011

Gårdagen

Herregud en sån slö dag jag hade igår. Visserligen blev det rätt sent på fredagen men jag var nog varken bakis eller särskilt trött. Hade bara lust att ha en riktig slödag. Så det hade jag. Tittade på fem (FEM!) filmer och mumsade pistagnötter så att jag nu har ont i fingrarna av allt öppnandet. Min mage har säkert frätts sönder av allt salt också.... En liten stund drog jag mig faktiskt upp ur soffan också och tog en kort promenad ner mot begravningsplatsen. Det var så fint med alla ljusena och skönt med lite frisk luft. Idag skall jag dock ta igen allt slöandet med en effektiv söndag istället. HC graduskriv och mycket svettig jumppa står på programmet. Nya dammsugarpåsar borde jag också införskaffa så jag kan dammsuga lägenheten. När jag skulle dammsuga senast så tog sugkraften slut i mitten för då var påsen full och inga nya hade vi i skåpet. Typiskt när man en gång har orkar dra ut en förhatliga mackapären ur skåpet. Var får man köpa billiga och bra dammsugarpåsar? Claes Ohlson? Vanlig matbutik? Stocka?


Den bästa av filmerna jag såg igår! Faktiskt rolig och fin. Fem H av fem möjliga.

3 kommentarer:

  1. jag brukar köpa i citymarket, men månne int typ anttila och claes ohlson också har.

    SvaraRadera
  2. Crazy stupid love är helt sjukt bra :)

    SvaraRadera
  3. Ja visst är den!! Blev riktigt positivt överraskad. Trodde på basen av trailern att den skulle vara en "vanlig" romcom men nej, den var faktiskt sevärd!!

    SvaraRadera