torsdag 22 juli 2010

Torsdag idag?!

Mina dagar börjar lite rådda ihop sig. Det blir lätt så när man inte har jobb och alla dagar i princip är samma.... Men det är väl torsdag idag vah?! Det betyder att det imorgon är dags för kusinens bröllop. Hurra hurra! Jag älskar bröllop. Det är så härligt, romantiskt och oftast dessutom en väldigt bra fest. Jag är säker på att imorgon också blir super.

Annars skall jag skriva på mitt kandi-arbete idag. Ett par sidor har jag tänkt försöka få ihop. Jag har lånat en massa böcker på bibban och har hittat en del annat material så det borde nog gå. Gah, varför är det så jobbigt att komma igång?! Men jag gissar väl att detta är bara bra övning inför gradun som kommer vara tre gånger jobbigare! Vem e de egentligen som kommit på hur studier skall fungera?!

Gwyneth skriver kanske också kandi?! (bilden är lånad av vouge)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar