söndag 18 mars 2012

Solig söndag

Godmorgon på er! Denna fröken har varit vaken sedan kvart över sju imorse. Men det gör inget. Jag älskar lugna sköna tidiga morgnar. Man kan läsa hela husisen från pärm till pärm. Lösa söndags-Sudokun. Dricka en kopp te till och gå klädd i pjamas i många timmar. Det är vad jag gjort denna morgon. Alldeles nyss bytte jag ut pjamisen mot collegekläder för jag och grannen skall ut och fånga solskenet på en härlig söndagstur. Ut på tur aldrig sur! Efter solskenspromenad blir det graduskriv på uni hela dagen och kvällen. Inte det bästa söndagsprogrammet, men absolut det nödvändigaste. Dessutom har jag ju redan hunnit med en halv dag av söndags-slöande i och med det tidiga uppstigandet!
Osminkad och collegeklädd. Just rätt om söndagarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar