måndag 5 december 2011

Gala ikväll

Jag har drömt om bloggalan hela natten. Och jag har redan lite fjärilar i magen. Det kommer bli så kiva. Jag skall mingla med alla hoppas jag. Och ta massa fina bilder på snygga bloggare. Och dansa och dricka skumppa. Och få ont i fötterna av mina klackar. Men först är det ju en helt vanlig måndag som man måste ta tag i. Suck! Hur skall man kunna koncentrera sig på gradu när det enda man tänker på är hur man skall fixa sitt hår tills ikväll?!
En frisyrmöjlighet...
Bild från pinterest.

3 kommentarer:

  1. Jeeee! Jag känner mej som om det var både julafton och min födelsedag idag, hihihi. Har också major hårproblem. Det är för kort för nån fin frisyr... Puss x

    SvaraRadera
  2. Jag känner mig helt samma! Och det blir bara pirrigare hela tiden :) Ska bli sååå kiva. Å din fisyr kommer säkert va hu fin som helst!!

    SvaraRadera