söndag 1 januari 2012

Gott nytt år!

Så nu är det tvåtusentolv. Ett bra år har jag på känn. Det har i alla fall börjat på allra bästa sett. Lång sovmorgon, en film, lång skön promenad runt Helsingfors, kaffe på Ungsholmen, mera filmer och slappande i soffan och McD till middag (första och sista i år tänkte jag...).

Nyårsfirandet var riktigt kul. Alla var så fina i sina masker. Och maten var så god. Champagnen likaså. Vi har de bästaste vännerna. Det blev dessutom extempore jatkon hemma hos oss när värdparet ville gå och lägga sig vid tre-tiden. Vi lekte charader och skulle säkert har kunna lekt det till idag kväll, så roligt var det! Flickorna mot pojkarna. Och ingen tvekan om vem som var bättre.... Kvinnlig logik är inte alltid så logisk med som tur tänkte vi på samma ologiska sätt.

Jag igår. Lockar i håret och svarta masken på. Ny spetsig klänning också. Fästmannen var snäll och köpte den till mig. Han är världens bästa! 

3 kommentarer:

  1. Stunning! Jag tror också att 2012 blir det bästa året hittills! Kram xx

    SvaraRadera
  2. Aida- Tack :) Jag älskar redan år 2012! Kram

    Michaela- Tack! Inte ofta som jag gillar någon bild på mig själv så mycket som denna, faktiskt!

    SvaraRadera