lördag 14 januari 2012

Lördagens planer

Huvudet känns bättre idag. Litet uns av värk emellanåt men de förtränger jag med panadol, kaffe och vilja. Idag är nämligen en bra dag. Skall nu till butiken och köpa hem goda middagsingredienser och lite bubbligt. Sen styr jag stegen mot Skatudden och Häämessut! Jippie. Hela dagen med mina fina brudfrämmor (eller inte alla eftersom minsta syster jobbar och andra syster bara kan vara med en stund). Bättre lördagsplaner kan man nog inte ha. 
Jag längtar så tills det är dags att börja pröva klänningar... 

4 kommentarer:

  1. Råkade du kolla fotograf Maria Hedengren på mässan? Ifall ni inte valt fotograf ännu kan jag varmt rekommendera henne.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo faktiskt kollade jag in henne! Härliga bilder, men fotograf börjar vi faktiskt ha klart redan från annat håll :)

      Radera
  2. http://www.citydeal.fi/deals/helsinki/zazabella/2655379?nlp=&CID=FI_CRM_1_0_0_16&a=1153

    ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra deal tack för tipset, men jag vågar nog inte köpa... Vill inte binda mig till bara en butik innan man ens hunnit kolla in deras utbud!

      Radera