söndag 15 januari 2012

Mycket slö söndag

Här går det inte många knop. Jag är nämligen sällsynt slö. Tror det beror på att jag översovit. Vaknade först halv ett. Så inte likt mig som alltid brukar stiga upp innan nio även på veckoslut. Har druckit en stor mugg kaffe latte men den piggade nog inte upp mig märkvärt. Tänkte dock vara lite produktiv nu på kvällskvisten så jag har dragit fram allt smyckespysselmaterial på bordet. Får se vad det blir. Har inte pysslat smycken på länge!
Ett collage med favoriter från Etsy får agera inspiration!

2 kommentarer:

  1. tack:) klänningen är uppsydd här i shanghai efter en bild jag hittade på nätet. så tyvärr finns varken märke eller köpeplats jag kan dela med mig av, om du inte har vägarna förbi shanghai och vill sy upp en klänning här förstås :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var det jag gissa :) Tyvärr råkar jag inte ha vägarna förbi Shanghai inom de närmsta månaderna heller... Typiskt! :)

      Radera