tisdag 10 januari 2012

Rosa romantisk liten tvåa

Underbar liten rosa lägenhet som jag hittade via Alvhem.
Så söt rosa tapet. Älskar också det gråa romantiska överkastet. Och så fårfällen så klart och vitt plankgolv. 
Stiligt enkelt kök med persisk matta till. I like!
 Till vänster: Kökssoffa och gammaldags snurrbord. Så fint. Till höger: Detaljer från sovrummet. Härligt med plankväggen. 

Härliga små personliga detaljer i vardagsrummet, så som brickbordet, den annorlunda lampan och de svartvita poster-tavlorna.
Vitt, grått och puderrosa. Liljor, silver och fluff. Gammalt och nytt. Jag älskar allt. Speciellt howard-soffan och silverfatet med ljusstakarna.

 Till vänster: Frächt badrum i svart och vitt. Skulle jag renovera badrum inom snar framtid skulle jag köra denna stil tror jag. Till höger: Hall med häftig tapet. Kanske lite för häftig för mig. Men den passar bra här. Tulpaner vill jag också ha!

10 kommentarer:

  1. Du har en ny header! Jättefin! Härliga färger! :)

    SvaraRadera
  2. Tack :) Den går i min favoritfärg... Ifall man nu inte redan märkt vilken det är!

    SvaraRadera
  3. Oj där kunde jag bo...så fint. Fin header du fixat också förresten!

    SvaraRadera
  4. Jag vill också fytta in där!

    SvaraRadera
  5. Din blogg ser jättefin ut Hanna! O hemmet i inlägget här e helt ljuvligt. H. Nanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Nanna :)Alvhem har alltid de underbarasta stylingarna tycker jag.

      Radera
    2. Hej!

      Gud vilken härlig tapet du har i sovrummet, vet du vad den heter?

      Hör gärna av dig till min mail, johannaanilsson@hotmail.com

      //Johanna

      Radera
    3. Tyvärr är alltså inte bilden från min egen lägenhet utan från mäklerifirman alvhem interiör! Kanske de vet varifrån tapeten kommer?!

      Radera
    4. Jaha okej, men då kikar jag hos dom :) Tack snälla! /Johanna

      Radera