måndag 28 februari 2011

Oscargalan

Inatt gick Oscargalan av stapeln i Hollywood. Ganska väntade vinnare tycker jag. Colin Firth och Natalie Portman hade jag också gissat på. Och Kings Speech är verkligen jätte bra, se den om ni inte gjort det ännu! Men det roligaste med Oscargalan är ju inte vem som vinner utan vem som har finast klänning.... Här är mina fem favoriter:
Reese Whiterspoon, Camila Alves, Cate Blanchet, Hailee Steinfield och Halle Berry
Svart och Puderssosa. Romantiskt eller stiligt och elegant. Så gillar jag det. Tänk att Hailee Steinsfield är bara 14 år. Reese är alltid supersnygg. Hon är nog en av mina favoritskådisar stilmässigt. Och hennes hår och smink är alltid perfekt. Bilderna hittade jag på aftonbladet och Just Jarred.

Den som däremot inte lyckades i mitt tycke var Penelope Cruz.
Vinrött med paljetter. Hua, ser bara billigt och hemskt ut. Håret är också tråkigare än tråkigt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar