måndag 14 maj 2012

Kreativitet

Det värker lite i min pysselådra. Jag har faktiskt inte pysslat eller fixat något på en lång stund. Har helt enkelt inte haft tid. Men snart tror jag nog jag skall försöka klämma in lite pyssel igen. Det är ju så roligt att skapa nya fina saker. Följande finns på min vad jag vill pyssla-lista just nu:
1. En fin drömfångare att hänga vid min säng. 2. Rosetter, kan använas som fluga av fästmannen eller sättas fast i ett hårband. 3. Trycka ord och på kuddar kan bli så fin och borde vara enkelt att fixa. 4. En fin bebimobil med stjärnor för en väninna som har fått barn. 5. En fin dörrkrans med fjärilar skulle jag vilja ha på vår dörr. 6. Söta nyckelringar av tyg. 7. Tavelfärg på burkarna för gryn etc. tavelfärg har jag faktiskt redan hemma... 8.Supersöt kudde med text av filt. 9. Virka mera mormorsrutor så min filt skulle bli klar någon gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar