måndag 30 augusti 2010

Drumsö runt på 35 minuter

Tog en runda fast syster meddelade att hon inte kommer med. Hon påsto sig ha begynnande flunssa... Springandet kändes dock lite trögt idag. Kan det märkas så här snabbt att det blev bara en tur förra veckan?! Dessutom hade jag ingen satt för mycket på mig. Det är minsann inte lätt att klä sig rätt. Vår termometer visade 14 grader när jag for iväg. Men igen kom solen fram och nu visar den 17!! Typiskt. För nån vecka sen mötte jag en igelkott när jag sprang. Den såg jag inte idag men istället bongade jag två kaninungar och en självgående gräsklippare. Hur kan man ställa in den så att den inte rymmer utan vet var den skall klippa undrar jag?! Det fanns inte något staket runt gården nämligen...

Nu dusch sen ta tag i to-do-listan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar