torsdag 12 augusti 2010

Mera inredning

Jag blev så inspirerad av mig själv att jag måste surfa runt på alla mina vakio inrednigsinspirationssidor (jåjåå, hc-tentläsning blir det nog ännu idag, jag lovar!) och då hittade jag det här ljuuuvliga huset hos sköna hem. Kolla bara! Så här skall jag nog ännu ha det nån dag...

Så fint med vita trägolv... Och silverljustakarna!

Fina stilleben kanske inte är så praktiska men kivoga att titta på :)

Arbetshörna. Kvinnan i familjen har dessutom en inredningsbutik och fixar och renoverar bl.a. gamla skyltar som man ser till vänster. Jag vill också ha en inredningsbutik...

Gästrummet. Sittkuddarna och kappsäckarna tycker jag också om...

Såå fint sovrum. Det här rummet är nog min favorit!

Lantkök i vitt med öppna hyllor... Ahhh!
(bilderna är alltså lånade från skonahem)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar