onsdag 18 augusti 2010

Gomårån!


16 grader visar termometern och det småregnar. Men faktsikt så tycker jag att det är lite mysigt. Jag håller som bäst på att dricka morgonkaffe och läsa husis och hesarin med två tända ljus framför mig. Jepp, hesarin! Posteljonen måste ha satt fel för vi hade fått båda i morse. Och jag är nog glad att den inte kommer varje dag. Herregud, den gick ju i tusen bitar och jag höll på att få eld på halva lägenheten då den är så stor, bordet så litet och jag hade tända ljus... Och inte fick jag klart sudokun heller. Och den tar upp tre gånger mera plats i tidninsgsamlingen än vad husisen gör. Och ändå står det typ samma saker. Nä, jag tycker nog mera om husis :) Det värsta var ändå på familjeannons sidan. Ett flickebarn som blivit döpt till Aivi Valo Desideria. Alltså, vad tänkte föräldrarna riktigt. Så kan man väl inte heta?!

Mysigt med tända ljus.


Min älsklingsmugg som fästmannen köpt till mig i London. Den dricker jag te och kaffe (eller är det kaffe om över halva muggen består av mjölk? kanke mera latte?!) från varje dag. Den är perfekt då den är tillräckligt stor :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar