tisdag 9 november 2010

Gomårån gomårån!

Okej, idag får jag inte nån energi av solen precis. Istället väntar jag på snöstormen. Jag är trött fast jag har sovit hur mycket som helst. Ska ta mig till apoteket och köpa d-vitaminer och olja för torr hud har jag tänkt. Hoppas det hjälper. Min hud kliar överallt fast jag smörjar varje dag. Hemskt hemskt hemskt! Inga sån hära problem i Thailand inte... Suck! 

Nu skall jag ringa ett viktigt samtal. Vi drabbades nämligen av en smärre kris på lördagen bara tie minuter innan våra middagsgäster skulle anlända. Jag skulle stoppa batongen i ugnen och när jag öppnar paketet är ena halva batongen helt möglig. Så sjukt äckligt. Nå, fästmannen fick springa till Siwa, som tur är öppen nästan alltid och köpa lite fryst vitlöksbatong för att rädda dinnern. Så nu skall jag minsann ringa och klaga. Hoppas de skickar oss ett års förråd av batong som kompensation! Sista förbrukningsdag är först i december så den är alltså inte ens gammal. Uäck!

Fräscht eller hur?

Den andra batongen är inte alls möglig. Men vi ville inte äta den i alla fall. För säkerhetsskull...

4 kommentarer:

  1. Usch, det var otäckt. Lyckades du få någon ersättning? Spännande att veta om det fungerar. jag har ganska fullt upp denna veckan. Men vad sägs om promenad nästa vecka?

    SvaraRadera
  2. Tjejen på kundservicen var hur trevlig som helst och beklagade massor. Jag gav vår adress och hon lovade skicka något som kompensation. Väntar med spänning på ett se vad det blir...

    SvaraRadera
  3. Då när mina popcorn börja o brinna i micron gjorde jag ju oxå en reklamation, då fick ja 10 euros presentkort till S butikerna som kompensation :) popcorn paketet hade kost typ 1.20, så de va ju helt najs!

    SvaraRadera
  4. Uuuh, presentkort sku va just bra! Helst på 100e.

    SvaraRadera