måndag 22 november 2010

Lång dag

Hej och hallå!

Lång dag idag. Föreläsning, spännande grejer, scoutigheter och annat fläng. Har varit på högvarv hela dagen. Först nu börjar min puls gå ner känner jag... Tänkte ta och lägga mig i sängen redan nu. Vill få slut Drottning offret så jag kan börja på nån av alla de tusen andra böcker jag vill läsa sen. Det enda problemet med att läsa på kvällarna är att jag blir så himla sömnig. Typ direkt. 

Vitsi det är fint ute med all snö förresten. I Grani var det ännu snöigare och finare än det är här på Drumsö. Jag tycker ju faktiskt inte om snö, men just nu är det inte så farligt! Hoppas det håller i sig till jul. Sen får det gärna smälta och bli vår ;-)

Några fina sängar kommer här innan jag skall krypa ner i min...

Jag tror jag måste köpa några fårskinn från Ikea. Jag vill ha såna både i soffan och bredvid sängen så det första man sätter fötterna på på morgonen är mjukt skönt ludd... (bild från alvhem)

Fin fina tavellister. Jag gillar också de rutiga lakanen  och den stickad pläden. Hur länge månne det skulle ta att sticka en sån?! Och hur stora stickor skulle man riktigt behöva?!

Så mysigt sovrum! Den enda likheten med vårt eget är tyvärr de slängda jeansen och högar i hörnen...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar