torsdag 18 november 2010

Hej mitt vinterland!

Snö snö snö överallt. Och jag tycker faktiskt det är fint och kul. Bara det nu sku hållas kvar och inte bli slask. Men de lovas ju minus så det ser lovande ut... Tänk jag hann inte överhuvudtaget sätta på datorn igår. Inge bloggar, inge facebook, ingenting. Ganska ovanligt för en vanlig onsdag!

På grund av snölandskapet får jag också hiskelig lust att julpynta och baka pepparkakor. Men jag har nog tänkt vänta till veckoslutet.... Om jag kan... Kanske jag måste smyga upp på vinden och lite titta på julpyntet i alla fall!

Nej nu skall jag ta och hoppa ur pjamisen och ta tag i denna dag. Skall snart på brunch/fika till Emilia. Kul kul!

Dessa hunterstövlar skulle jag vilja hoppa i när jag skall gå ut idag.... Bild från Brandos.fi



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar