tisdag 23 november 2010

Promenad i Snöstormen

Jonna lockade ut mig på en promenad i snöstormen. Det var faktiskt riktigt skönt. Hade paltat på mig så pass bra att jag inte frös alls, men inte heller hade för varmt! Emellanåt snöade det nog rakt in i ögonen men med trevligt pratsällskap så funderade man knappt på det. Å nu har jag fina rosiga kinder :-) Annars funderar jag lite på julkappar ikväll...... vad jag själv vill ha och vad jag vill ge till andra. Inte bara köpa för köpandets skull utan mera tanke bakom, gärna hemlagade grejer, det är min melodi! Har ett par nya bra idéer faktiskt! Men de kan jag ju inte avslöja efter som klappmottagarna kanske läser bloggen! Vad önskar du dig i julkapp? Eller har du någå bra tips på trevliga klappar?

Fin krans med äpplen, bilden kommer från Lantliv, som för övrigt är en av mina favorit inredningstidningar :-)



1 kommentar:

  1. Jag var faktiskt med nyss ute på en promenad i snöstormen. Riktigt härligt var det!

    SvaraRadera