lördag 27 november 2010

Saturday Night fever

Lördag! Veckans bästaste dag. Idag har varit en riktigt slö och skön en dessutom. Låg bara i sängen halva dagen och tittade på "how I met yor mother". Men eftersom det fortfarande är iskallt hemma hos oss så är det helt legitimt tycker jag. Man behöver dubbla täcken på sig för att överleva. Fästmannen sparkar nu fotboll och efter det ska vi ha dejt. Kivakiva! Det blir romantisk candlelight dinner. Men först skall jag ta en runda med dammsugaren samt slänga på nya lakan i sängen. Tjoho, vad kul! Imorgon skall jag sen ta igen den tentläsning jag missat idag pga. att jag drabbades av stora latmasken...

Glad lillajul förresten! Imorgon är det också första advent. Jul jul.. jee! (bilden kommer från Nordljus)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar