söndag 30 januari 2011

Bästa myskvällen

Ingredienser för bästa myskvällen (enligt det recept vi följde igår kväll):
  • En piccoloflaska skumppa (bara till mig inte för flunssiga fästmän)
  • Jag får välja filmer. Det blev "Life as we know it" och "Love and other drugs". Båda riktigt sevärda om man gillar romantiska komedier 
  • Härlig yllepläd som mormor vävt
  • En fästman som kliar en på ryggen
  • Popcorn
Ganska perfekt måste jag nog säga. Jag somnade inte ens i någon av filmerna som jag brukar!

Jag gillade denna film mest!

1 kommentar:

  1. Tusen tack för den fina kommentaren du lämnat hos mig!
    Och vilken härlig blogg du har själv! Wow! Blir jätte inspirerad av dom härliga inspirationsbilderna du hittat! Hallen i några inlägg bakåt är ju bara för söt! Helt underbar!

    Vilken härlig myskväll ni haft! Skumppa, film, yllepläd och älsklingen, låter som världens bästa recept på en härlig kväll!

    Kram Linda

    SvaraRadera